Основні | |
---|---|
Виробник | MAN |
Країна виробник | Німеччина |
Вантажопідйомність | 13300 кг |
Тип вантажного автомобіля | Відкрита платформа |
Марка | MAN |
Рік випуску | 2022 |
Стан | Новий |
Пробіг | 2000 км |
Витрата палива | 16.5 л |
Пасажиромісткість | 2 |
Норма токсичності | Euro 5 |
Сумісність з маркою | MAN |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Габаритні розміри в транспортному положенні | |
Довжина | 6789 мм |
Ширина | 2490 мм |
Висота | 2293 мм |
Вага | 5155 кг |
Характеристики двигуна | |
Тип двигуна | Дизельний |
Марка двигуна | D0836LFL89 |
Потужність двигуна | 250 к. с. |
Кількість циліндрів | 6 |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Турбонаддув | Так |
Крутний момент | 1050 Нм |
Характеристики ходової | |
Колісна формула | 4×2 |
Колісна база | 3875 мм |
Колія задніх коліс | 2442 мм |
Дорожній просвіт | 236 мм |
Радіус повороту | 13.9 м |
Швидкість руху (транспортна) | 90 км/год |
Користувальницькі характеристики | |
Об'єм двигуна | 6900 |
Модель | TGM |
Напрямок розвантаження | тристороння |
Аванті груп як офіційний дилер MAN може запропонувати Вам рішення — машину для ямкового ремонту на базі шасі MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W для ямкового ремонту доріг, струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки ремонтованого покриття. Принцип роботи: MADPATCHER заповнює ями сумішшю бітумної емульсії та щебеню, використовуючи стиснене повітря. Цей метод ремонту в кілька разів швидший і втричі дешевший, порівнюючи з методом, що містить фрезерування, укладання й ущільнення.
Фази ремонтного процесу:
1. Очищення та сушіння ремонтного місця стисненим повітрям;
2. Зволоження шаром емульсії;
3. Заповнення пошкоджень сумішшю емульсії та щебеню;
4. Покриття заповненого місця дрібною фракцією щебеню.
Щебінь із бункера подається шнеком до лійки підливного рукава, далі пневматично в гумовий рукав на виході, з якого встановлена зволожувальна форсунка. Емульсія подається під тиском у зволожувальну форсунку, у якій встановлено 24 обприскувальні сопла. Усередині форсунки щебен обприскується емульсією й подається в ремонтоване місце. Змінний наконечник зволожувальної форсунки дає можливість ремонтувати навіть дрібні тріщини та щілини в дорожньому полотні.
Дорожній ремонтер MADPATCHER застосовують за різних погодних умов проти інших методів ремонту, обслуговальний персонал машини складається з двох осіб (водій і оператор). Автоматична система обігрівання утримує постійну температуру роботи асфальтної емульсії, що дає змогу полегшити працю оператора. Результатом є довговічні та замкнуті покриття, які виконуються швидко з мінімальними капіталовкладеннями.
Розкидання кам'яної крихти таке мінімальне, що роботи можуть виконуватися поруч із пішоходами, що йдуть. Всі елементи керування роботою сконцентровані на ергономічно спроєктованому пульті, контрольованому оператором, що гарантує безпеку керування.
Під час виконання ремонтних робіт машина займає одну смугу проїжджої частини дороги, і тому не блокує рух. Відремонтована дорога придатна для експлуатації відразу після закінчення робіт. Дорожній ремонтер MADPATCHER застосовується для ремонту будь-якого різновиду дороги.
Ямковий ремонт асфальтових доріг
Будь-яка дорога має певний термін експлуатації, що залежить від того навантаження, якого вона зазнає. Це може бути і високий вантажопотік, і погодні умови. У будь-якому разі через певний термін покриття починає руйнуватися. І для того, щоб підтримувати дорогу в нормальному стані, не чекати того моменту, коли потрібно буде повністю міняти її покриття, застосовують ямковий ремонт асфальту.
Щорічно виконується велика кількість робіт, пов'язаних зі ліквідацією небажаних вибоїн і тріщин. Ямковий ремонт дорожнього покриття здійснюється різними методами, з використанням різної техніки та матеріалів. Головне досягти основної мети — забезпечити безпечний рух транспорту за мінімальні терміни.
У нашій країні до поточного ямкового ремонту доріг приступають із настанням весни, коли температура не опускається нижче від позначки +5 градусів. З настанням тепла дорога остаточно очищається від снігу та льоду, і всі її пошкодження стають помітними.
У таких умовах незамінним стає ямковий ремонтер MADPATCHER фірми MADROG, який задає ями струменево-ін'єкційним методом.
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття через закладення вибоїн сумішшю щебеню й бітумної емульсії — найпоширеніший метод поточного ремонту доріг. Його популярність зумовлена тим, що зараз у роботі застосовують сучасні якісні емульсії.
Переваги використання:
- MADPATCHER легко монтується, взимку може встановлюватися оброджування для зимового обслуговування доріг (піскосолерозкидання)
- Обслуговує персонал складається з двох осіб (водій і оператор)
- Застосовується для ремонту будь-якого типу дороги;
- Роботи можуть виконуватися поруч із пішоходами, що йдуть;
- Можливість роботи під трамвайними та тролейбусними лініями;
- Застосовується за будь-яких погодних умов;
- Машина займає одну смугу проїжджої частини дороги, не блокуючи рух автотранспорту;
- Відремонтована дорога придатна для експлуатації відразу після закінчення робіт;
- Можливість використання до трьох різних фракцій щебеню.
- Ціна: Ціну уточнюйте