Кошик
1 відгук
+380 (50) 744-62-66
+380 (67) 551-87-08
+380 (44) 585-21-44
Велика Окружна вулиця, 2, Київ, Украина, 03170, Київ, Україна
Кошик
MAN від тов "АВАНТІ Груп" офіційного дилера MAN Truck & Bus в Україні

Машина для ямкового ремонту MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W (з відвалом і піскорозкиданням)

Машина для ямкового ремонту MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W (з відвалом і піскорозкиданням), фото 2Машина для ямкового ремонту MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W (з відвалом і піскорозкиданням), фото 3Машина для ямкового ремонту MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W (з відвалом і піскорозкиданням), фото 4Машина для ямкового ремонту MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W (з відвалом і піскорозкиданням), фото 5
  • Під замовлення
clockВідправка з 12 серпня 2024

Ціну уточнюйте

Машина для ямкового ремонту MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W (з відвалом і піскорозкиданням)
Машина для ямкового ремонту MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W (з відвалом і піскорозкиданням)Під замовлення
Ціну уточнюйте
+380 (50) 744-62-66
Александр
  • +380 (67) 551-87-08
    Александр
  • +380 (44) 585-21-44
    Отдел продаж
  • +380 (44) 585-21-40
    Сервис
  • +380 (44) 585-21-45
    Отдел кадров
+380 (50) 744-62-66
Александр
  • +380 (67) 551-87-08
    Александр
  • +380 (44) 585-21-44
    Отдел продаж
  • +380 (44) 585-21-40
    Сервис
  • +380 (44) 585-21-45
    Отдел кадров

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Характеристики
Основні
ВиробникMAN
Країна виробникНімеччина
Вантажопідйомність13300 кг
Тип вантажного автомобіляВідкрита платформа
МаркаMAN
Рік випуску2022
СтанНовий
Пробіг2000 км
Витрата палива16.5 л
Пасажиромісткість2
Норма токсичностіEuro 5
Сумісність з маркоюMAN
Коробка перемикання передачМеханічна
Габаритні розміри в транспортному положенні
Довжина6789 мм
Ширина2490 мм
Висота2293 мм
Вага5155 кг
Характеристики двигуна
Тип двигунаДизельний
Марка двигунаD0836LFL89
Потужність двигуна250 к. с.
Кількість циліндрів6
Тактность двигунаЧотиритактний
ТурбонаддувТак
Крутний момент1050 Нм
Характеристики ходової
Колісна формула4×2
Колісна база3875 мм
Колія задніх коліс2442 мм
Дорожній просвіт236 мм
Радіус повороту13.9 м
Швидкість руху (транспортна)90 км/год
Користувальницькі характеристики
Об'єм двигуна6900
МодельTGM
Напрямок розвантаженнятристороння

Аванті груп як офіційний дилер MAN може запропонувати Вам рішення —  машину для ямкового ремонту на базі шасі MAN TGM 18.250 4X2 BB з MADPATCHER MPA6.5W для ямкового ремонту доріг, струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки ремонтованого покриття. Принцип роботи: MADPATCHER заповнює ями сумішшю бітумної емульсії та щебеню, використовуючи стиснене повітря. Цей метод ремонту в кілька разів швидший і втричі дешевший, порівнюючи з методом, що містить фрезерування, укладання й ущільнення.

Фази ремонтного процесу:

1. Очищення та сушіння ремонтного місця стисненим повітрям;
2. Зволоження шаром емульсії;
3. Заповнення пошкоджень сумішшю емульсії та щебеню;
4. Покриття заповненого місця дрібною фракцією щебеню.

Щебінь із бункера подається шнеком до лійки підливного рукава, далі пневматично в гумовий рукав на виході, з якого встановлена зволожувальна форсунка. Емульсія подається під тиском у зволожувальну форсунку, у якій встановлено 24 обприскувальні сопла. Усередині форсунки щебен обприскується емульсією й подається в ремонтоване місце. Змінний наконечник зволожувальної форсунки дає можливість ремонтувати навіть дрібні тріщини та щілини в дорожньому полотні.

Дорожній ремонтер MADPATCHER застосовують за різних погодних умов проти інших методів ремонту, обслуговальний персонал машини складається з двох осіб (водій і оператор). Автоматична система обігрівання утримує постійну температуру роботи асфальтної емульсії, що дає змогу полегшити працю оператора. Результатом є довговічні та замкнуті покриття, які виконуються швидко з мінімальними капіталовкладеннями.

Розкидання кам'яної крихти таке мінімальне, що роботи можуть виконуватися поруч із пішоходами, що йдуть. Всі елементи керування роботою сконцентровані на ергономічно спроєктованому пульті, контрольованому оператором, що гарантує безпеку керування.

Під час виконання ремонтних робіт машина займає одну смугу проїжджої частини дороги, і тому не блокує рух. Відремонтована дорога придатна для експлуатації відразу після закінчення робіт. Дорожній ремонтер MADPATCHER застосовується для ремонту будь-якого різновиду дороги.

Ямковий ремонт асфальтових доріг

Будь-яка дорога має певний термін експлуатації, що залежить від того навантаження, якого вона зазнає. Це може бути і високий вантажопотік, і погодні умови. У будь-якому разі через певний термін покриття починає руйнуватися. І для того, щоб підтримувати дорогу в нормальному стані, не чекати того моменту, коли потрібно буде повністю міняти її покриття, застосовують ямковий ремонт асфальту.

Щорічно виконується велика кількість робіт, пов'язаних зі ліквідацією небажаних вибоїн і тріщин. Ямковий ремонт дорожнього покриття здійснюється різними методами, з використанням різної техніки та матеріалів. Головне досягти основної мети — забезпечити безпечний рух транспорту за мінімальні терміни.

У нашій країні до поточного ямкового ремонту доріг приступають із настанням весни, коли температура не опускається нижче від позначки +5 градусів. З настанням тепла дорога остаточно очищається від снігу та льоду, і всі її пошкодження стають помітними.

У таких умовах незамінним стає ямковий ремонтер MADPATCHER фірми MADROG, який задає ями струменево-ін'єкційним методом.

Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття через закладення вибоїн сумішшю щебеню й бітумної емульсії  — найпоширеніший метод поточного ремонту доріг. Його популярність зумовлена тим, що зараз у роботі застосовують сучасні якісні емульсії.

Переваги використання:

- MADPATCHER легко монтується, взимку може встановлюватися оброджування для зимового обслуговування доріг (піскосолерозкидання)
- Обслуговує персонал складається з двох осіб (водій і оператор)

- Застосовується для ремонту будь-якого типу дороги;
- Роботи можуть виконуватися поруч із пішоходами, що йдуть;
- Можливість роботи під трамвайними та тролейбусними лініями;
- Застосовується за будь-яких погодних умов;
- Машина займає одну смугу проїжджої частини дороги, не блокуючи рух автотранспорту;
- Відремонтована дорога придатна для експлуатації відразу після закінчення робіт;
- Можливість використання до трьох різних фракцій щебеню.

Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner